Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα στο Μητσοτάκη απο έναν ... "προνομιούχο" !

Μας άρεσε πολύ και το αναδημοσιεύουμε απο το troktiko.
Μας αγγίζει σχεδόν όλους.

"Κυριε Μητσοτακη καλησπερα σας.



ειμαι ενας απο τους προνομιουχους αυτης της χωρας ( οχι οπως εσεις ο καημενος...) δημοσιος υπαληλος οπως χθες μας χαρακτηρίσατε , αξιωματικος της πολεμικης αεροποριας , που μετα απο 20 χρόνια υπηρεσιας φτανω να παιρνω μετα βιας 1500!!!! ευρω το μηνα , απο τα οποια θελετε εσεις να μου κοψετε γιατι ειναι παρα πολλα για να τα βγαλεις περα σημερα...
αλλα ξεχασα...ειμαι προνομιουχος!!! και δεν ειστε εσεις.... ο προεδρος της εθνικης τραπεζας και οι προεδροι των ΔΕΚΟ που παίρνουν ενα σκασμο λεφτα αλλα...
εγω που με τα βιας δηλωνω 20.000 το χρονο και που το δωρο των χρηστουγενων το δινετε για να το παρετε πισω σε χρονο μηδεν για τελη και φορους....
να ξερετε κυριε οτι αν δε μου δωσετε του χρονου δωρο ,,,δεν θα εχω να σας πληρωσω...οποτε δε θα παρετε τιποτα....
ειναι προνομιοχος κυριε μητσοτακη ο συναδελφος μου ιπταμενος που καθε μερα βαζει τη ζωη του στον τορβα για 2.000 ευρω το μηνα για να διαφυλατει την εθνικη ανεξαρτησία της χωρας την οποια εσεις ξεπουλατε καθε μερα και απο λιγο με πολλαπλάσιους μισθους!!! και καθεστε φαρδοι παλτοι στα γραφεια σας και περνετε τις μιζες της ζωη σας και εχετε φτιαξει μια περιουσια απο τα δημοσια ταμεια τα οποιια εχετε κατακλεψει ολα αυτα τα χρόνια , που εχουν να περασουν 10 γενιες απο το ζημιογόνο για την πατριδα σοι σας...
μονο που για μενα η για τον συναδελφο ιπταμενο δεν ειναι η μονιμότητα που επικαλειστε για προνομοιο ,που με κανει να δουλευω σωστα...αλλα ο επαγγελματισμος και το ρημάδι το φιλοτιμο που μας εχει μεινει...για να διαφυλάξω εγω τη ζωη αυτου που πεταει και αυτος που πεταει τη δικη σου καρεκλα....
εχετε καταντησει τη λεξη δημοσιος υπαλληλος να την κανετε βρισιά!!
εχεις δεν ειστε δημοσιοι υπαλληλοι???????
και περνετε 2-3 μαχυλους μισθους!!!!
γιατι κυριε Μητσοτακη εγω να πληρωνω 40 ατομα της φρουρας σου????? ποιος εισαι??????
εσεις δεν ειστε που με σκοπο να παρετε ψηφους βαλατε στο δημοσιο πολλαπλασιο αριθμο απο αυτον που αντεχει η χρειαζεται??????? γιατι φωναζετε τωρα και μας ζητατε τα σπασμενα?????
αλλα ειμαστε η ευκολη λυση!! γιατι εσεις μας πληρωνετε και ξερετε ποσα μας δινετε
γιατι εκει που ειναι τα πολλα λεφτα δεν μπορειτε να τα ελεγξετε και να βαλετε χερι....γιατι ειστε ανικανοι.....
πρωτα κοιτάξτε τις τσεπες σας και μετα να ερθετε να χαρακτηρισετε εμενα προνομιούχο....."κυριε" Μητσοτακη...


αιντε να μη πω τιποτα βαρυτερο "κυριε" Μητσοτακη..


ο προνομιούχος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.