Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες απο αύριο Τρίτη κλείνει για μια εβδομάδα το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων αφού απουσιάζει μεγάλος αριθμός μαθητών, πιθανόν λόγω γρίπης.
Έτσι τα σχολεία που κλείνουν στην πόλη μας, είναι 3 (1ο Δημοτικό - 3ο Γυμνάσιο - 2ο Δημοτικό).
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009
Ένας πολίτης ρωτά για την αποχέτευση
Δέκα ερωτήματα καταθέτει ένας συμπολίτης μας προς τους υπεύθυνους σχετικά με το έργο της αποχέτευσης.
1. Κατατέθηκε σχέδιο ή πλάνο ποιότητας από τον εκτελεστή της σύμβασης της αποχέτευσης όπως προβλέπεται από την σύμβαση;
2. Αν ναι, τι ενδιάμεσους ελέγχους προέβλεπε;
3. Εκτελέστηκαν οι ενδιάμεσοι και τελικοί έλεγχοι;
4. Ποιοι ήταν στην επιτροπή παραλαβής για θέματα ποιότητας;
5. Τα μέλη της επιτροπής παρακολούθησης του έργου είχαν την απαιτούμενη εκπαίδευση, γνώση, εμπειρία και δεξιότητες για να παρακολουθήσουν το έργο;
6. Υπάρχουν τα αρχεία που πρέπει να καθιερώνονται και να διατηρούνται ώστε να παρέχουν απόδειξη συμμόρφωσης με τις συμβατικές απαιτήσεις καθώς επίσης και της αποτελεσματικής λειτουργίας του έργου;
7. Υπήρχαν συμβατικές αποκλίσεις;
8. Αν ναι, έγιναν γραπτές αιτήσεις απόκλισης ή/και συναίνεσης εκ μέρους του κατασκευαστή για τις σημειούμενες συμβατικές αποκλίσεις;
9. Αν ναι, έγιναν αποδεκτές από την ΔΕΥΑΜ; Ποιος τις έκανε αποδεκτές; Ποια ήταν τα αντισταθμιστικά ή οι εκπτώσεις που παρασχέθηκαν εκ μέρους του κατασκευαστή επ’ ωφελεία της ΔΕΥΑΜ;
10. Η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης στους λόφους των Μεγάρων, έργο το οποίο δεν υλοποιήθηκε. Το κόστος ενδεχομένως που γλύτωσε ο κατασκευαστής από την μη υλοποίηση του, ενδεχομένως να ανέρχεται στο 10%-20% του συνολικού έργου του αγωγού αποχέτευσης. Τι προσέφερε ως αντιστάθμισμα ο κατασκευαστής στην ΔΕΥΑΜ; Έγινε υπολογισμός του κόστους που γλύτωσε ο κατασκευαστής; Από ποιον έγινε ο υπολογισμός αυτός;
Με εκτίμηση
Πολίτης Μεγάρων
1. Κατατέθηκε σχέδιο ή πλάνο ποιότητας από τον εκτελεστή της σύμβασης της αποχέτευσης όπως προβλέπεται από την σύμβαση;
2. Αν ναι, τι ενδιάμεσους ελέγχους προέβλεπε;
3. Εκτελέστηκαν οι ενδιάμεσοι και τελικοί έλεγχοι;
4. Ποιοι ήταν στην επιτροπή παραλαβής για θέματα ποιότητας;
5. Τα μέλη της επιτροπής παρακολούθησης του έργου είχαν την απαιτούμενη εκπαίδευση, γνώση, εμπειρία και δεξιότητες για να παρακολουθήσουν το έργο;
6. Υπάρχουν τα αρχεία που πρέπει να καθιερώνονται και να διατηρούνται ώστε να παρέχουν απόδειξη συμμόρφωσης με τις συμβατικές απαιτήσεις καθώς επίσης και της αποτελεσματικής λειτουργίας του έργου;
7. Υπήρχαν συμβατικές αποκλίσεις;
8. Αν ναι, έγιναν γραπτές αιτήσεις απόκλισης ή/και συναίνεσης εκ μέρους του κατασκευαστή για τις σημειούμενες συμβατικές αποκλίσεις;
9. Αν ναι, έγιναν αποδεκτές από την ΔΕΥΑΜ; Ποιος τις έκανε αποδεκτές; Ποια ήταν τα αντισταθμιστικά ή οι εκπτώσεις που παρασχέθηκαν εκ μέρους του κατασκευαστή επ’ ωφελεία της ΔΕΥΑΜ;
10. Η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης στους λόφους των Μεγάρων, έργο το οποίο δεν υλοποιήθηκε. Το κόστος ενδεχομένως που γλύτωσε ο κατασκευαστής από την μη υλοποίηση του, ενδεχομένως να ανέρχεται στο 10%-20% του συνολικού έργου του αγωγού αποχέτευσης. Τι προσέφερε ως αντιστάθμισμα ο κατασκευαστής στην ΔΕΥΑΜ; Έγινε υπολογισμός του κόστους που γλύτωσε ο κατασκευαστής; Από ποιον έγινε ο υπολογισμός αυτός;
Με εκτίμηση
Πολίτης Μεγάρων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)