ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Θέμα: Παραβιάζουν το Σύνταγμα και Διώκουν Συνδικαλιστές με Καθοδηγούμενες Πειθαρχικές Διώξεις στα ΕΛΤΑ
Κύριοι Υπουργοί,
Το Σύνταγμα της χώρας αποτελεί την Βίβλο των Δικαιωμάτων όλων των Πολιτών της Ελλάδας και με βάση τις διατάξεις του Συντάσσονται και Ψηφίζονται Νόμοι και Κανονισμοί και κάθε είδους Κείμενα που καθορίζουν τις σχέσεις Πολιτών και Εργαζόμενων και Πολιτείας.
- Στα ΕΛΤΑ, εδώ και μία δεκαετία έχει Υποκατασταθεί ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού, που καθορίζει τις σχέσεις των Εργαζόμενων με τα ΕΛΤΑ, με μία Ειδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία διαμορφώνει τις σχέσης ΟΛΩΝ των Εργαζόμενων με την Εταιρεία κατά παράβαση του Νόμου 1264-82 Περί Ελευθερίας στο Δικαίωμα του Συνδικαλίζεστε.
Απαγορεύει στα Ανώτερα και Ανώτατα Στελέχη των ΕΛΤΑ να Συνδικαλίζονται κατά παράβαση του δικαιώματος της Ελευθερίας του Συνδικαλίζεστε.
- Παραβιάζεται το Οικογενειακό Άσυλο, όταν επιλεκτικά γίνονται ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ επισκέψεις Υπηρεσιακών ιατρών για τον έλεγχο ασθενούντων , προς τρομοκράτηση αφού τιμωρούνται με Πειθαρχικές Διώξεις.
- Έχει ενσωματωθεί το Πειθαρχικό Δίκαιο των εργαζόμενων στην ΕΣΣΕ-02, με αποτέλεσμα να παραβιάζονται οι Κανόνες Δικονομίας, αφού δίδεται το δικαίωμα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο να εγκαλεί σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ και να Επιβάλλει Ποινές καθ΄ υπόδειξη του ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ και να λειτουργεί και ως Εισαγγελέας και ως Δικαστής.
Περίπτωση του Προέδρου της ΕΝΩΣΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, Βασίλη Μητροσύλη, ο οποίος κλήθηκε σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ για Συνδικαλιστική Δράση, καθ υπόδειξη της ΠΟΣΤ και τιμωρήθηκε με είκοσι μέρες Πρόστιμο, από Πειθαρχικό Συμβούλιο ελεγχόμενο από την Διοίκηση και την ΠΟΣΤ, ενώ ο Πρόεδρος Ανώτατος Δικαστικός και Αρεοπαγίτης Σαράντης Δρινέας των έκρινε ΑΘΩΟ,σε αντίθεση με τα Μέλη, Δύο Εκπρόσωποι της ΠΟΣΤ και δύο Μέλη του ΔΣ ΕΛΤΑ.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Τι μέτρα θα πάρετε για την Αποκατάσταση την Συνταγματικής Νομιμότητας στα ΕΛΤΑ
2. Τι μέτρα θα λάβετε για να σταματήσουν οι Καθ Υπόδειξη Διώξεις Συνδικαλιστών της ΕΝΩΣΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
3. Τι μέτρα θα λάβετε για να σταματήσει η Παραβίαση του Οικογενειακού Ασύλου, με επιλεκτικές επισκέψεις Υπερεσιακών Ιατρών
4. Τι μέτρα θα λάβετε για να εφαρμοσθούν οι Διατάξεις του Νόμου 1264-82,ως προς την ελευθερία στο δικαίωμα του Συνδικαλίζεστε.
5. Τι μέτρα θα πάρετε για την ΑΠΟΚΑΣΤΑΣΗ του Προέδρου της ΕΝΩΣΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, Βασίλη Μητροσύλη.
Ζητούμε να καταθέσετε.
- Ολόκληρο τον Πειθαρχικό φάκελο του Βασίλη Μητροσύλη και των Μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου των ΕΛΤΑ , που ήταν Μέλη του κατά την εκδίκαση της Υπόθεσης του Βασίλη Μητροσύλη.
-Τις αποφάσεις με τις οποίες έχουν επιβληθεί Ποινές σε Εργαζόμενους μετά από Έλεγχο ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ των Υπηρεσιακών Ιατρών την Τελευταία δεκαετία.
-Πίνακα με τις Υποθέσεις που έχουν εκδικαστεί την τελευταία δεκαετία από τα Πειθαρχικά Συμβούλια και τις Ποινές ή Απαλλαγές που έχουν αποφασιστεί καθώς και της μετέπειτα Αποφάσεις των Πολιτικών Δικαστηρίων για τις εν λόγω Υποθέσεις.
-Τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού και την Ειδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του 2002,με την οποία έχει Υποκατασταθεί κατά Παράβαση του Συντάγματος.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Θέμα: Επέκταση του Μετρό στον Δυτικό Πειραιά
Κύριοι Υπουργοί,
Ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας αλλά και η ευρύτερη περιοχή του Δυτικού Πειραιά εξακολουθούν να παραμένουν εκτός του σχεδιασμού ανάπτυξης του ΜΕΤΡΟ. Πρόκειται για μια περιοχή που γνωρίζει έντονη οικιστική ανάπτυξη με σημαντικές οικονομικές λειτουργίες και με την πλειοψηφία του πληθυσμού να ανήκει στην εργατική τάξη. Από την περιοχή διέρχονται καθημερινά χιλιάδες οχήματα καθώς ο συγκεκριμένος Δήμος συνδέει τον Πειραιά με το Πέραμα, γεγονός που επιβαρύνει σημαντικά το περιβάλλον της περιοχής. Η καθημερινή κίνηση των οχημάτων, σε συνδυασμό με μια σειρά ρυπογόνων δραστηριοτήτων υποβαθμίζει διαρκώς την ποιότητα ζωής των κατοίκων και επιβαρύνει σημαντικά και την υγεία τους. Τα δεδομένα αυτά καθιστούν αναγκαία την ένταξη του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας και της ευρύτερης περιοχής του Δυτικού Πειραιά, στον σχεδιασμό επέκτασης του ΜΕΤΡΟ καθώς η επέκταση αυτή θα αποσυμφορήσει σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, θα μειώσει αισθητά την περιβαλλοντική επιβάρυνση και θα συνδράμει και στην κερδοφορία του ΜΕΤΡΟ αφού αναμένεται ότι θα το χρησιμοποιούν χιλιάδες επιβάτες καθημερινά. Η σχεδιαζόμενη μάλιστα ανάπλαση της παραλίας της μετώπης του Δήμου και η προοπτική δημιουργίας χώρων πρασίνου και πολιτιστικών λειτουργιών, χώρων δηλαδή υψηλής επισκεψιμότητας υπερτοπικού ενδιαφέροντος, μπορούν και πρέπει να γίνουν προσβάσιμοι για όλους τους κατοίκους της περιφέρειας, με μέσα όμως σταθερής τροχιάς καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα της περιοχής.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Για ποιους λόγους δεν έχει ενταχθεί στα σχέδια επέκτασης του ΜΕΤΡΟ ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας και γενικά η περιοχή του Δυτικού Πειραιά;
2. Σκοπεύετε να παρέμβετε ώστε να συμπεριληφθεί ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας και η ευρύτερη περιοχή του Δυτικού Πειραιά στα σχέδια επέκτασης του ΜΕΤΡΟ;
-ΟΙ-
ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.