Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Απάντηση της Κατερίνας Πιπιλή στον Γ. Δρίκο


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΠΙΠΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΞΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ

Προς διευκρίνιση κάποιων παρανοήσεων και αποφυγή τυχόν επόμενων, θα ήθελα να κάνω ξεκάθαρη τη θέση μου σχετικά με τα απόβλητα και την εναπόθεση αυτών σε περιοχές της Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα στη Μάνδρα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα αφήσω να εννοηθεί ότι άποψή μου είναι να συγκεντρωθούν απορρίμματα και τοξικά απόβλητα στην ήδη επιβαρυμένη περιοχή της Δυτικής Αττικής. Η τοποθέτησή μου στην σχετική ερώτηση προς το Περιφερειακό Συμβούλιο  με αρ.πρωτ. 34998/13-3-12 έχει σκοπό στην προστασία των μολυσμένων περιοχών και την αποκατάστασή τους από ειδικές εταιρίες ή από το Δημόσιο. Ακόμα αναμένω την απάντηση αλλά προφανώς και δεν επικροτώ την επιπρόσθετη μεταφορά και εναπόθεση απορριμμάτων στην Δυτική Αττική. Άλλωστε ψηφίστηκε ομόφωνα στο Περιφερειακό Συμβούλιο, όχι άλλα τοξικά απόβλητα στη Δυτική Αττική από το Υπόλοιπο της Αττικής. Αυτό που προτείνω είναι να μεταφερθούν τα μπάζα που ήδη υπάρχουν πεταμένα διάσπαρτα, σε χώρους συγκεκριμένους, προκειμένου να καλυφθούν τρύπες που παραμένουν χρόνια ανοιχτές. Το έργο αυτό έχει ήδη δοθεί σε εταιρία, όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο, η οποία δεν έχει ξεκινήσει καμία εργασία για το σκοπό αυτό. Η ερώτησή μου είναι γιατί να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση, η οποία είναι ιδιαιτέρως βλαβερή και επιβαρυντική για την περιοχή μας.
Οφείλω να προστατεύσω την περιοχή της Δυτικής Αττικής στο σύνολό της κι αυτό προσπαθώ και θα συνεχίσω από τη θέση που οι ίδιοι οι πολίτες της μου εμπιστεύτηκαν. Επιπρόσθετα, είμαι κι η ίδια πολίτης και κάτοικος της Δυτικής Αττικής και είναι φυσικό να αγαπώ τον τόπο μου και να θέλω να τον προστατεύσω και να τον διατηρήσω καθαρό και αμόλυντο όσο όλοι.
Η πρότασή μου, λοιπόν είναι αποκλειστικά για την έναρξη εργασιών σε χώρους μολυσμένους της περιοχής, οι οποίοι όπως προαναφέρθηκε θα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει. Νιώθω την υποχρέωση να καταστήσω σαφές ότι δεν έχω καμία πρόθεση να βλάψω την Δυτική Αττική, προκειμένου να καθησυχάσω την κοινή γνώμη και να διαβεβαιώσω ότι είμαι δίπλα στου πολίτες της και όχι απέναντί τους.
           Κατερίνα Πιπιλή
           Γραμματέας Περιφερειακού
           Συμβουλίου Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.