Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Φεύγει ο Τοπαλίδης απο το Βύζα

Στην πόρτα της εξόδου από τον Βύζαντα Μεγάρων είναι ο Γιάννης Τοπαλίδης, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «NovaΣΠΟΡ Fm».
«Θέλω να σταματήσω. Οι παίκτες δούλευαν πολύ καλά, σε υψηλούς ρυθμούς, αλλά έχω συνηθίσει σε άλλες συνθήκες. Το ήξερα εκ των προτέρων ότι θα ήταν δύσκολα, αλλά το να τα κάνεις άλλα μόνος σου δεν γίνεται. Είμαι προπονητής, γυμναστής, βοηθός τα πάντα στην ομάδα. Από όταν ανέλαβα την ομάδα έχει γίνει καλύτερη και κόντρα στην Παναχαϊκή, δεχθήκαμε γκολ από ατομικά λάθη. Το καλοκαίρι αποκτήθηκαν παίκτες που δεν έπρεπε σε θέσεις κλειδιά. Ήταν λάθος αυτό», είπε αρχικά ο τεχνικός της ομάδας των Μεγάρων και στη συνέχεια πρόσθεσε:«Υπάρχει νέο έγγραφο από την ΕΠΟ ότι δεν επιτρέπει να κάτσω στον πάγκο του Βύζαντα. Η ΕΠΟ δεν επιτρέπει να κάτσει ο Τοπαλίδης, διότι δεν έχω δηλωθεί ακόμα, διότι δεν έχει πληρωθεί ακόμα το παράβολο για να δηλωθώ. Με τα Χάνια ο διαιτητής επέμενε ότι δεν πρέπει να κάτσουμε στον πάγκο, αλλά επειδή γνώριζε ποιος είμαι με άφησε. Όμως, χθες με την Παναχαϊκή ήρθε ο διαιτητής πριν τον αγώνα και επειδή ήταν τηλεοπτικό το παιχνίδι μου είπε πως δεν γίνεται να είμαι στον πάγκο, διότι θα φανεί στην τηλεόραση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.