Σάββατο 25 Ιουλίου 2009
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
- Να γίνουν συντονισμένες και έγκαιρες ενέργειες, ώστε όχι μόνο να μη φύγουν άλλες υπηρεσίες από τα Μέγαρα, αλλά εάν είναι δυνατόν να επανέλθουν κι αυτές, που έφυγαν.
- Να γίνει παρέμβαση στο ΥΠΕΧΩΔΕ, ώστε η καινούργια γέφυρα που κατασκευάζεται προς Πάχη, να έχει ασφαλή χώρο για διέλευση πεζών.
- Να γίνουν επεμβάσεις στο δρόμο φόρος- έξω βρύση, καθώς και στην οδό Σηλυβρίας, από οδό Τσεκέ μέχρι οδό Βυζαντίου, που παρουσιάζουν τριτοκοσμική εικόνα. Αυτά είναι έργα πρώτης προτεραιότητας και όχι το ξήλωμα της υπάρχουσας πλατείας, για να ξανακατασκευαστεί. Όταν το σπίτι δεν έχει κουζίνα και λουτρό δεν κάνουμε ανακαίνιση στο σαλόνι.
- Να γίνει σύστημα παροχής δωρεάν ίντερνετ, τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης (η Ελευσίνα το έχει ήδη κάνει).
- Να κατασκευαστεί πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Θα σώσει πολλές ζωές. Είμαστε οι χειρότεροι στις επιδόσεις σε τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα σε όλη την Ε.Ε., που σημαίνει, πως υπάρχει πρόβλημα στην εκπαίδευση οδηγών, αλλά και στην κυκλοφοριακή αγωγή των πολιτών.
Το υπουργείο χρηματοδοτεί για το σκοπό αυτό τους Δήμους με ποσά μέχρι 250.000 ευρώ.
- Να επισκευασθούν οι παιδικές χαρές και να κατασκευαστούν κι άλλες. Το υπουργείο επιδοτεί με 50-70.000 ευρώ την καθεμιά.
- Να γίνουν ενέργειες για τη χρηματοδότηση της αποχέτευσης στην επέκταση του σχεδίου πόλης (μελέτη υπάρχει).
- Να γίνει προμελέτη για την αποχέτευση της Κινέττας και της Βλυχάδας.
- Να συσταθεί πάραυτα επιτροπή από αιρετούς και ειδικούς, η οποία θα μελετήσει το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής (ΡΣΑ), προκειμένου να υποβάλλει προτάσεις, συμφέρουσες τον τόπο. Η δημόσια διαβούλευση λήγει στις 15 Οκτ. 09
- Να πάρει η Δημοτική αρχή θέση για τη μεταφορά φυλακών στα Μέγαρα. Μεγαλοστέλεχος του κ. Στρατιώτη έχει ήδη ταχθεί υπέρ της μεταφοράς φυλακών στην περιοχή μας.
- Να εφαρμοσθεί το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης στην 28η Οκτωβρίου. Υπάρχει απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου και ο δήμαρχος είναι υποχρεωμένος από το νόμο, για να την υλοποιήσει.
- Να εφαρμόσει ο Δήμος το Ν. 2696/1999, άρθρο 47, που λέει: Όταν περάσει η προθεσμία για αποκατάσταση φθοράς στον δρόμο, ο Δήμος την αποκαθιστά και καταλογίζει τη δαπάνη σε βάρος του εργολάβου. Και τέτοιες περιπτώσεις δρόμων από τη δράση του εργολάβου της αποχέτευσης υπάρχουν ουκ ολίγες. Γιατί άραγε δεν ελέγχεται ο εργολάβος;
- Να γίνει παρέμβαση στο ΥΠΕΧΩΔΕ, για να φωτιστεί η γέφυρα του Καρδατά, που παραμένει χρόνια τώρα σκοτεινή, παρότι υπάρχουν φωτιστικά.
- Να διαφυλαχτεί η περιουσία του Δήμου. Το εργοτάξιο, όπου φυλάσσεται σχεδόν όλη η κινητή περιουσία του Δήμου, είναι ξέφραγο αμπέλι. Στη μπότσικα ιδιώτης όχι μόνο εκμεταλλεύεται περιουσία του Δήμου, αλλά την νοικιάζει κιόλας σε άλλον. Αλήθεια, μετά από 6,5 χρόνια στην εξουσία γνωρίζει η δημοτική αρχή ποια είναι η περιουσία του Δήμου;
- Να ασφαλτοστρωθούν οι δρόμοι, αφού όμως πρώτα παραληφθεί το έργο της αποχέτευσης. Διότι τι θα γίνει, εάν διαπιστωθεί, πως υπάρχει πρόβλημα σε κάποιον δρόμο και πρέπει να ξανασκαφτεί; Δηλαδή θα στρώνεται όλο το οδόστρωμα με καινούργια άσφαλτο και μετά θα έρχεται η μπολντόζα για να τον σκάψει, προκειμένου να διορθωθεί το τυχόν λάθος;
- Να κατασκευαστούν φράγματα. Σε λίγο καιρό από τις γεωτρήσεις θα βγαίνει θάλασσα και θα καταστραφούν όλοι οι παραγωγοί και μαζί με αυτούς και η οικονομία της πόλης.
- Να αποκατασταθεί το έκτρωμα, που λέγεται λόφος Στίκα. Οι δήθεν ευθύνες του Δασαρχείου είναι φθηνές δικαιολογίες.
- Να ενδιαφέρεται ο Δήμος και να τιμά τους συμπολίτες – συμπολίτισσες, που
διαπρέπουν. π.χ Η δ. Κοροπούλη Ελευθερία σε μεγαλοπρεπή τελετή της Ακαδημίας Αθηνών, παρουσία του π. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Στεφανόπουλου και του Προέδρου της Βουλής κ. Σιούφα, βραβεύτηκε με τιμητική διάκριση για την πρωτιά της στην ιατρική σχολή. Ο Δήμος τι έκανε γι΄αυτό;
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.