Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Σιδηροδρομική γραμμή Ικονίου-Ασπροπύργου ΨΗΦΙΣΜΑ  Άμεση και τμηματικά περιβαλλοντική αποκατάσταση των ορεινών όγκων  Μέτρα πυροπροστασίας  Ανασκαφή και ανάδειξη της αρχαίας Ιεράς Οδού  Να εφαρμοστούν οι υποδείξεις του ΤΕΕ για τους κραδασμούς, την ηχορύπανση κ.λπ. Όλοι εμείς, κάτοικοι και εργαζόμενοι του Χαϊδαρίου, εκφράζουμε την οργή και την αγανάκτησή μας για το έγκλημα που συντελείται στους δύο εναπομείναντες πνεύμονες πρασίνου στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αθήνας (όρος Αιγάλεω – Ποικίλο). Η κατασκευή του έργου πραγματοποιείται, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση-διαβούλευση με τους κατοίκους της πόλης, σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ΑΛΛΑ και την σκοπιμότητα της επιλογής χάραξης της γραμμής διαμέσου των δύο βουνών. Με δεδομένα : • την εκτεταμένη καταστροφή των ορεινών όγκων (κοπή χιλιάδων δέντρων και θάμνων, απόθεση μπαζών και άλλων υλικών, αλλοίωση του τοπίου από την διάνοιξη δεκάδων βοηθητικών δρόμων), • την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος, • την αδικαιολόγητη χάραξη της γραμμής μέσω των ορεινών όγκων, • αλλά κυρίως τον σοβαρότατο κίνδυνο μόνιμων οχλήσεων για τους κατοίκους των περιοχών Δαφνίου, Αφαίας Σκαραμαγκά, καθώς και της πανίδας και της χλωρίδας που ζει και αναπτύσσεται στους ορεινούς όγκους, από την περαιτέρω λειτουργία του έργου. Απαιτούμε : 1) Άμεση περιβαλλοντική αποκατάσταση - Φύτευση δέντρων, ώστε να επανέλθει το ισοζύγιο πρασίνου στην ευρύτερη περιοχή - Απομάκρυνση όλων των αδρανών υλικών - Αποκατάσταση του τοπίου 2) Ισχυρά μέτρα πυροπροστασίας σε όλα τα εργοτάξια, για την αποφυγή εκδήλωσης πυρκαγιάς κατά την εκτέλεση των εργασιών, με σχεδιασμό και προοπτική μόνιμης εγκατάστασης τους και μετά το πέρας των εργασιών. 3) Ανασκαφή και ανάδειξη των αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως από τις εργασίες στο Άλσος Δαφνίου (υπολείμματα της αρχαίας Ιεράς οδού και λαξευμένος αγωγός σε φυσικό βράχο) με ευθύνη της ΕΡΓΟΣΕ ή των εργολάβων της.. 4) Εφαρμογή τεχνικών και άλλων μέτρων σύμφωνα με την πρόταση και τις υποδείξεις του ΤΕΕ για: - Την ηχομόνωση (υψηλή φύτευση, τοποθέτηση ηχοπετασμάτων, μείωση της ταχύτητας του τρένου). - Την απόσβεση κραδασμών (τοποθέτηση ελαστικού υποστρώματος σε όλο το μήκος της γραμμής). Με το ψήφισμα αυτό κλείνουμε το κεφάλαιο της άνευ όρων ανάπτυξης που αδιαφορεί παντελώς για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων της Δυτικής Αττικής. Δεν θα επιτρέψουμε την παράδοση και την λειτουργία του έργου, εάν δεν θεραπευτούν οι καταστροφές του “αναπτυξιακού” τερατουργήματος, εάν, δηλαδή, δεν εξασφαλιστούν οι τεχνικοί όροι για την ομαλή λειτουργία του και εάν δεν γίνει η περιβαλλοντική και αισθητική αποκατάσταση. Στη συνείδηση μας είναι και θα είναι το Τρένο της Μεγάλης Ντροπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.