Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Ο ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΙΖΑΣ απαντά σε δημοσίευμα συμπολίτη μας

Αγαπητό blog



Επειδή είναι ωραίο να κρίνεις αλλά και να κρίνεσαι ταυτόχρονα, με ονοματεπώνυμο όμως, θα ήθελα να δηλώσω στον άγνωστο "πολίτη των Μεγάρων" ο οποίος αναφέρθηκε σε εμένα ότι ενδιαφέρομαι για τον κύριο Στρατουδάκη γιατί:


α] ο άγνωστος αυτός πολίτης δεν μπήκε στον κόπο να δώσει 1000 ευρώ από την τσέπη του αυτές τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα σε συνανθρώπους-συμπολίτες μας όπως έκανε ο κύριος Στρατουδάκης.


β} ο άγνωστος αυτός πολίτης ίσως δεν έχει δεχθεί την καθημερινή οικονομική ανέχεια συνανθρώπων μας, που με πιάνουν στο δρόμο να παρακαλέσω τον κ. Στρατουδάκη να τους βοηθήσει οικονομικά, κάτι το οποίο κάνει ο κ. Στρατουδάκης σε αυτούς που του προτείνω εγώ οι κάποιοι άλλοι Μεγαρίτες.


γ} ο άγνωστος αυτός πολίτης δεν μπήκε στον κόπο να δώσει 2000 ευρώ από την τσέπη του, όπως θα κάνει την Τετάρτη προς τα ΑΜΕΑ Μεγάρων, όπως ήδη τους έχει υποσχεθεί ο κ. Στρατουδάκης.


Αυτά είναι τα παραδείγματα που έχω να παραθέσω της τελευταίας εβδομάδας ως απόδειξη γιατί ενδιαφέρομαι για τον κύριο Στρατουδάκη, ο οποίος με τιμά με την φιλία του. Αγαπητέ άγνωστε πολίτη, πρέπει να γνωρίζεις πως πέρα από ανθρώπους που ενδαιφέρονται μόνο για να εκμεταλλευτούν ανθρώπους σαν τον κύριο Στρατουδάκη, υπάρχουν και άνθρωποι που ενδιαφέρονται για αυτή την πόλη προκειμένου να μην χάσουν τέτοιους ευεργέτες.
Υπάρχουν άνθρωποι και άνθρωποι.
Εγώ λοιπόν ενδιαφέρομαι για τους ανθρώπους που έχουν την ανάγκη κάποιων άλλων ανθρώπων. Και το έχω δείξει εμπράκτως πολλές φορές και το έδειξα και τελευταία και θα το δείξω όπου και όποτε μου ζητηθεί. Είναι καλό να κρίνεις και να κρίνεσαι. Φτάνει η κρίση σου να μην είναι μονόφθαλμη!


Νικόλαος Ε. Νικόλιζας


Δημοσιογράφος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.