Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Χωρίς προηγούμενο αυτό που έγινε στην ομάδα του ΒΥΖΑ

Απίστευτο και όμως...ελληνικό το περιστατικό που συνέβη χθες (9/3) στο ματς του Βύζαντα Μεγάρων με τα Χανιά.
Η ομάδα των Μεγάρων είχε πλαστοπροσωπίσει τα στοιχεία ενός άλλου ποδοσφαιριστή, δίνοντας τους το όνομα του Φάνη Ζάρκου και το δελτίο του, την ίδια ώρα που εκείνος ήταν στην Κόρινθο.
Αυτο τουλάχιστον καταγγέλει ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής με ανάρτηση του στο Facebook. Επίσης γνωστοποιεί ότι αποχωρεί από την ομάδα επειδή κάποιοι παίζουν με το όνομα του.
Αναλυτικά: «Ντροπή... Μόνο αυτή η λέξη αρμόζει, για αυτούς που κατέστρεψαν μια ιστορική ομάδα που κάποτε πριν από αυτούς ήταν μαγαζί γωνια. Ο λόγος για την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων... Εγώ επειδή εχω αξιοπρέπεια πήρα την απόφαση να σταματήσω από την ομαδα για τα επομενα 4 παιχνίδια και καποιοι "κυριοι" παίζουν με το όνομά μου.
Σήμερα ο Βύζας έπαιζε με τα Χανιά στην Κρήτη, ενώ εγώ ήμουν στην Κόρινθο, και το ράδιο και όλα τα site στο ίντερνετ έγραφαν ότι ήμουν στην Κρήτη και είχα συμμετοχή στο παιχνίδι αυτό... Να παίζει με την δικιά μου φανέλα και το δικό μου δελτίο άλλος ποδοσφαιριστής... ΝΤΡΟΠΗ...».
Η ανάρτηση του
zarkos facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.