Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Πείτε τη γνώμη σας για την ιθαγένεια στους μετανάστες

Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας ευχηθώ Χρόνια πολλά και καλή πρωτοχρονιά.



Αφορμή για το σημερινό δημοσίευμα μου αποτελεί το νέο Σχέδιο Νόμου που εδόθει για δημόσια διαβούλευση και αφορά την απόδοση της Ελληνικής ιθαγένειας εις τους αλλοδαπούς. Πριν προχωρήσω στην ανάλυση των σκέψεων μου επιτρέψατέ μου να σταθώ στην επιλογή των κυβερνώντων να χρησιμοποιήσουν την λέξη "ιθαγένεια" αντί της λέξεως "Υπηκοότης".

Ενδεχομένως μερικοί εξ υμών να με θεωρήσετε τυπολάτρη, δεν είμαι όμως.


"Ιθαγένεια" λοιπόν είναι ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει ενώ "Υπηκοότητα είναι ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος αυτό. Βλέπουμε ξεκάθαρα νομίζω την διαφορά μεταξύ υπηκοότητος και ιθαγενείας. Εάν χρησιμοποιήσεις τον όρο ιθαγένεια αυτομάτως αποδέχεσαι τον φέροντα τον τίτλο αυτό ως ιθαγενή, με ότι αυτό συνεπάγεται για την δύσμοιρη χώρα μας η εσφαλμένη κατ' εμέ ανωτέρω επιλογή. Και εννοώ ότι έχοντας στην Ελληνική επικράτεια ενδεχομένως 2 εκατομμύρια αλλοδαπούς οι οποίοι γίνονται ιθαγενείς σε βάθος χρόνου αποκτούν αυτομάτως το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως και όλα τα δικαιώματα που έχοει και μπορεί να διεκδικήσει ο γηγενής πληθυσμός.

Ασφαλώς είμαι υπέρ της απόδοσης υπηκοότητος Ελληνικής με φειδώ όμως και υπό προϋποθέσεις προς μετανάστες οι οποίοι αγαπούν τον τόπο στον οποίο ζουν, εργάζονται, κοινωνικοποιούνται και ονειρεύονται να ενταχθούν και να τον βοηθήσουν να αναπτυχθεί και εξελιχθεί. Αυτό όμως απέχει πολύ από το συζητούμενο Νομοσχέδιο. Παρακαλώ όλους όσους διαβάσουν την ανάρτησή μου αυτή να συζητήσουν σχετικώς με το οικογενειακό, κοινωνικό και εργασιακό τους περιβάλλον, να ανταλλάξουν ιδέες και προβληματισμούς. Δεν πρέπει να αφήσουμε τους κυβερνώντες για άλλη μια φορά να αποφασίσουν για λογαριασμό μας χωρίς να ακούσουν την εναγώνια φωνή μας. Για όποιον ενδιαφέρεται αναρτώ σχετικό σύνδεσμο για να διαβάσει όλο το σχετικό σχέδιο νόμου και να αποκομίσει τα συμπεράσματά του. Όσον αφορά την παραπομπή σε 2-3 σημεία σε άλλους σχετικούς νόμους, τα έχω διαθέσιμα και είναι στην διάθεσή σας αν μου ζητηθούν.

Με εκτίμηση και τις ευχές μου για υγεία, ειρήνη δημιουργία και ψυχική ανάταση όλων μας


ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΓΑΡΩΝ


Υ.Γ. πολύ θα ήθελα να δω να τοποθετούνται σχετικώς οι τοπικοί άρχοντες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.