Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Ερωτήσεις προς τη Βουλή απο το Πανελλήνιο ΄Αρμα Πολιτών


Προς: Υπουργό Εθνικής Άμυνας

Θέμα: Βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ

Κύριε Υπουργέ,

Μετά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μας στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 14159/11.02.09, 16000/12.03.09, 2230/08.12.09 και 10324/18.05.10) επιλύθηκαν τα ζητήματα της μονιμοποίησης των Εθελοντών Μακράς Θητείας και τα θέματα με το ΙΚΑ. Ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας είχατε δεσμευτεί ότι και το ζήτημα της βαθμολογικής εξέλιξης θα επιλυθεί μέσω της δημιουργίας ενιαίου θεσμικού πλαισίου για τους ΕΜΘ και τους μόνιμους Υπαξιωματικούς προερχόμενους από τους ΕΠΟΠ, δέσμευση όμως που ακόμα δεν υλοποιήθηκε για άγνωστους σε εμάς λόγους.

Κατόπιν όλων αυτών και καθώς τα αιτήματα των ΕΜΘ έχουν αναγνωριστεί και από εσάς ως δίκαια,

Ερωτάστε:


1.      Για ποιους λόγους δεν έχει ακόμα επιλυθεί το ζήτημα της βαθμολογικής εξέλιξης των ΕΜΘ;
2.      Πώς σκέπτεστε να ικανοποιήσετε το συγκεκριμένο ζήτημα;
3.      Προτίθεστε να υιοθετήσετε την λύση που σας έχει προταθεί για εξομοίωσή τους με τις εθελόντριες του Ν705/1977 ώστε να επέλθει δίκαιη ρύθμιση στην βαθμολογική τους εξέλιξη; 


Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
         Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

Θέμα: Από το 2008 περιμένουν οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Νέας Μάκρης το ΦΕΚ που θα ορίζει τις πολεοδομικές ενότητες 1,2,3,4,5 και 6 του Δήμου Μαραθώνα (πρώην Δήμος Ν. Μάκρης) ως περιοχές γενικής κατοικίας ώστε να επιτρέπεται η λειτουργία επιχειρήσεων χαμηλής όχλησης

Κύριοι Υπουργοί,
Όπως ίσως γνωρίζετε από το 2008 οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Νέας Μάκρης αναμένουν την έκδοση ενός ΦΕΚ που θα ορίζει τις πολεοδομικές ενότητες 1,2,3,4,5 και 6 του Δήμου Μαραθώνα (πρώην Δήμος Νέας Μάκρης) ωε περιοχές γενικής κατοικίας ώστε να επιτρέπεται η λειτουργία επιχειρήσεων χαμηλής όχλησης και να μην απειλούνται με λουκέτο οι επαγγελματίες λόγω της προκλητικής καθυστέρησης του κράτους. Πρόκειται για ένα θέμα του οποίου η ρύθμιση εκκρεμεί ουσιαστικά από το 1987 και μόλις τον Ιανουάριο του 2008 ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας ενέκρινε τον προσδιορισμό των χρήσεων γης στις πολεοδομημένες και προς πολεοδόμηση περιοχές, από περιοχές αμιγούς κατοικίας σε περιοχές γενικής κατοικίας έτσι ώστε να επιτρέπεται η λειτουργία εργαστηρίων χαμηλής όχλησης. Κατόπιν αυτής της απόφασης η Νομαρχία Ανατολικής Αττικής τον Φεβρουάριο του 2008 ζήτησε από την Αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών να χορηγείται προσωρινή αδειοδότηση σε αιτήματα για λειτουργία εμπορικών εκθέσεων και συνεργείων μέχρι την δημοσίευση σε σχετικό ΦΕΚ της τροποποίησης του ΓΠΣ, ΦΕΚ το οποίο ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να λειτουργούν υπό την απειλή κλεισίματος αφού η νομιμότητά τους δεν είναι καθ’ όλα διασφαλισμένη. Καθώς μάλιστα είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι η Νέα Μάκρη αποτελεί σήμερα περιοχή μόνιμης κατοικίας και όχι παραθεριστική όπου δεν μπορεί παρά να επιτρέπεται η λειτουργία συνεργείων επισκευής αυτοκινήτων και εργαστηρίων χαμηλής όχλησης, δεν υπάρχουν εξ όσων γνωρίζουμε αντικρουόμενες θέσεις μεταξύ των μόνιμων κατοίκων και όλοι συναινούν όπως και ο ΟΡΣΑ ότι η περιοχή πρέπει να ορίζεται ως περιοχή γενικής και όχι αμιγούς κατοικίας, μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση αυτή η κωλυσιεργία στην δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1.      Για ποιους λόγους δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα το σχετικό ΦΕΚ ώστε να λειτουργήσουν νόμιμα οι επιχειρήσεις του Δήμου Μαραθώνα στη Νέα Μάκρη από την στιγμή που δεν φαίνεται να υπάρχει κανένα επιχείρημα ενάντια σε αυτή την εύλογη τροποποίηση΄
2.      Πότε επιτέλους θα δημοσιευθεί το  σχετικό ΦΕΚ;
3.      Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτή την τραγική κωλυσιεργία που θέτει σε κίνδυνο την βιωσιμότητα δεκάδων επιχειρήσεων και διακυβεύει την εργασία εκατοντάδων κατοίκων στη Νέα Μάκρη στις σημερινές μάλιστα ιδιαίτερα κρίσιμες οικονομικές συνθήκες και ποιες κυρώσεις θα του επιβάλλεται για την άνευ λόγου ταλαιπωρία των πολιτών;    

Προς: Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
         Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
         Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

Θέμα: Ασφάλεια των μαθητών στην Παλλήνη κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά κτίρια

Κύριοι Υπουργοί,
Με μεγάλη μας λύπη επανερχόμαστε στο ζήτημα της ασφάλειας των μαθητών στην Παλλήνη κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά κτίρια. Παρά τις επανειλημμένες μας παρεμβάσεις στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 2620/29-11-07, 6703/20-02-08, 11055/22-04-08, 14623/17-06-08, 2128/22-07-08, 3825/28-08-08, 8926/29-10-08, 10600/26-11-08, 466/18-06-09 και 7533/16-03-10) και παρά τις διαβεβαιώσεις που κατά καιρούς λαμβάνουμε από τις εναλλασσόμενες πολιτικές ηγεσίες των αρμόδιων Υπουργείων, το πρόβλημα παραμένει. Όπως είναι γνωστό στη Λ. Μαραθώνος αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες παρά την ύπαρξη κάθετης και οριζόντιας σηματοδότησης και ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι για τους μαθητές των σχολείων. Παρά το γεγονός ότι πέρα από τις δικές μας παρεμβάσεις στην Βουλή, οι εκπαιδευτικοί φορείς και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων έχουν επανειλημμένα διεκδικήσει μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών, κυρίως αιτούμενοι να κατασκευαστούν πεζογέφυρες στο ύψος του Αθλητικού Κέντρου Παλλήνης – 3ου Γυμνασίου Παλλήνης και στο ύψος του 1ου Γυμνασίου – 1ου Λυκείου Παλλήνης, αίτημα που σύμφωνα με την τελευταία απάντηση του Υπουργείου Υποδομών στην ερώτησή μας (Αρ. Πρωτ 7533/16.03.10) άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να εγκριθεί η κατασκευή τους αφού  «εκπονηθεί μελέτη σκοπιμότητας επιλογής θέσεων ανισόπεδων διαβάσεων πεζών στους οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου στα πλαίσια της οποίας θα εξεταστεί και θα διερευνηθεί η αναγκαιότητα και η δυνατότητα κατασκευής ανισόπεδων διαβάσεων πεζών στις προτεινόμενες θέσεις». Σε πρόσφατη μάλιστα εξαγγελία του Υπουργείου Υποδομών ανφέρεται η πρόθεση κατασκευής 100 πεζογέφυρων στην Περιφέρεια Αττικής, χωρίς όμως να γνωρίζουμε εάν συμπεριλαμβάνονται στους σχεδιασμούς οι απαραίτητες πεζογέφυρες στην Παλλήνη. Πέραν αυτών το πρόβλημα των διαβάσεων στην Παλλήνη είναι μεγάλο και δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο τις περιοχές των σχολικών κτιρίων. Αναλογιζόμενοι μάλιστα την πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου σύμφωνα με την οποία οι πεζοί είναι συνυπεύθυνοι με τους οδηγούς σε περίπτωση ατυχήματος αν διασχίζουν τον δρόμο εκτός διαβάσεων, αναρωτιόμαστε τι συστήνει η πολιτεία στους πεζούς που διαμένουν σε περιοχές όπως η Παλλήνη όπου οι διαβάσεις σπανίζουν και τα περισσότερα πεζοδρόμια χαρακτηρίζονται επιεικώς επικίνδυνα για τους πεζούς. Επί παραδείγματι στην πλατεία Ελευθερίας είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαβάσεις και ασφαλείς συνθήκες για τους πεζούς σε τουλάχιστον τρία σημεία τα οποία εξυπηρετούν δύο σχολεία, ένα παιδικό σταθμό, μια μονή, την εφορία, το ταχυδρομείο, φροντιστήρια, ωδεία, σχολές χορού, την τοπική αγορά και την Πλατεία Ελευθερίας με την παιδική χαρά.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Αν ισχύει ο σχεδιασμός σας για την δημιουργία 100 πεζογέφυρων στην Περιφέρεια Αττικής  και αν έχετε εντάξει και τις πεζογέφυρες που απαιτούνται στην Λ. Μαραθώνος και οι οποίες θα εξασφαλίσουν την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών από και προς τα σχολικά κτίρια;
2. Προτίθεστε να μεριμνήσετε ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα των κατοίκων για δημιουργία διαβάσεων επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στον παιδικό σταθμό, στη συμβολή των οδών Εθν. Αντιστάσεως – Λεονταρίου – Μ. Αλεξάνδρου (όπου απαιτείται και φωτεινός σηματοδότης) και στη συμβολή των οδών Λεονταρίου – Μαυρομιχάλη – Ανδρούτσου;
3. Είναι στις προθέσεις σας η πραγματοποίηση μελέτης για την κατασκευή διαβάσεων στην Εθν. Αντιστάσεως, στη Λ. Σπατών και στην Λεονταρίου σύμφωνα με τα όσα ορίζουν ο νόμος και ο ΚΟΚ ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των πεζών;
4. Σκοπεύετε να μεριμνήσετε ώστε τα πεζοδρόμια να είναι ασφαλή για τους πεζούς τουλάχιστον στους δρόμους που βρίσκονται σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου από σχολικές εγκαταστάσεις και από χώρους όπου δραστηριοποιούνται μαθητές και παιδιά;         

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.