Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ο Γ. ΠΟΜΩΝΗΣ καλεί τον Δήμαρχο



ΥΠΟΘΕΣΗ «ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ»

πηγή: enimerosi-news.gr



 

Γ. Πομώνης: «Καλώ τον Δήμαρχο να δημοσιοποιήσει

το πόρισμα που παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα»

Σε δήλωση προέβη ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Πομώνης σχετικά με την υπόθεση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου, την οποία ανακίνησε στο Δημοτικό Συμβούλιο την περασμένη Πέμπτη.
«Στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης 6/10/11, δηλώνει ο Γ. Πομώνης, θεωρώντας υποχρέωσή μου να ξεκαθαρίσω τη θέση μου απέναντι στις κατηγορίες του Δημάρχου στο πρόσωπό μου, γνωστοποίησα ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΡΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ 3 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΕΠΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΣΤΟ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣ/ΜΕΙΟ.

Στην προσπάθειά μου να διαβάσω τα συμπεράσματα του πορίσματος, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου αυθαίρετα μου αφαίρεσε το λόγο επιτρέποντας ταυτόχρονα στους «γνωστούς χειροκροτητές» του Δημάρχου να με διακόπτουν συνεχώς. Φυσικά, όλα αυτά τα έκαναν για να μην ακουστούν τα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-«ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ» και πληγεί η δημόσια εικόνα του Δημάρχου.

ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ, ΣΤΗΘΗΚΕ ΕΝΤΕΧΝΑ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ.

Βέβαια, ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ αυτής της απαράδεκτης μεθόδευσης ήταν ο Δήμαρχος, ο οποίος συνεχίζει να αποκρύπτει την αλήθεια, να δηλώνει «αγανακτισμένος» για την κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος και να ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ «ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ» ΑΠΟ ΤΟΝ «ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ» ΠΟΜΩΝΗ.

Αλλά η αλήθεια μέσω του πορίσματος είναι πλέον στα χέρια μου και φυσικά ο κ. Μαρινάκης τη γνωρίζει, εφόσον ο ίδιος είναι άμεσα εμπλεκόμενος στην υπόθεση, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

ΤΟΝ ΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, όπως έχει ηθική υποχρέωση, όλα τα στοιχεία του πορίσματος, για να αποδείξει ότι, ΟΤΑΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΥΤΑΡΕΣΚΑ «ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ», ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

Υ.Γ.:   Όπως δήλωσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, εάν δεν το πράξει, θα το κάνω εγώ δημόσια για την ενημέρωση των πολιτών και ελπίζω να μην με απειλήσει και πάλι με μήνυση-αγωγή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.