Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Για να μην Ξεχνάμε......

Βρήκα προχτές στο e mail μου το ηλεκτρονικό προεκλογικό φυλλάδιο του Μπετόν Αρμέ Δήμαρχου Νικήτα Κακλαμάνη. Σωστός, λέω ο Νικήτας, άλλαξε, έχει και οικολογικές ευαισθησίες! Έτσι είναι,

αλλάζουν οι άνθρωποι. Μπράβο του!

Προχωρώ στην ανάγνωση και διαβάζοντας τον τίτλο της δεύτερης σελίδας, ήταν σαν να έφαγα σφαλιάρα!

“Για να μην ξεχνάμε...” μου λέει ο Νικήτας. Μου ήρθε “φλασιά”! Τότε θυμήθηκα!

Καλά αυτοί μας περνάν για ντιπ ζωντόβολα! Και δίκιο έχουν!

Ο Κακλαμάνης, δεν ήταν, βρε παιδιά, που όταν έβαλε για πρώτη φορά υποψηφιότητα για Δήμαρχος Αθήνας, δήλωσε (τον άκουσα με τ´ αυτιά μου και τον είδα με τα μάτια μου) ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει στην κεντρική πολιτική σκηνή όποιο και νάναι το αποτέλεσμα; Ότι δεν θα ξανακατέβει για βουλευτής; Και συνεπής στις δεσμεύσεις του... τσούπ! Νάστος υποψήφιος, μην λείψει απ´ τη μαρμίτα. Πρώτη μούρη στα κανάλια, πρώτη θέση για υπουργοποίηση. Να μας ξανασώσει.

Θα μου πεις, αυτό είναι το σοβαρό θέμα τώρα; Το “ψεματάκι” του Νικήτα; Εδώ πουλάνε τη χώρα. Αυτοκτονούν οι πολίτες της. Εδώ χάνεται ο κόσμος.

Γι αυτό τα λέω φίλοι μου. Επειδή χάνεται ο κόσμος. Επειδή κάθε μέρα φεύγουν άνθρωποι. Επειδή τίποτα πια δεν είναι όπως πριν. Η ελαφράδα δεν έχει θέση. Τίποτα δεν πρέπει να αφήνουμε να πέσει κάτω. Να μην μπορέσουν να σταθούν σε χλωρό κλαρί οι “Νικήτες”. Μέχρι να τους ξεφορτωθούμε.

Γιατί αλλιώς... να τι θα πάθουμε:

“Θέλω να πιστεύω ότι με την πείρα μου μπορώ να παλέψω και να πείσω για να έχουν δικαίωμα όλοι στη δημόσια υγεία και παιδεία αλλά και για να ζήσουν σε ένα πιο όμορφο, καθαρό και ασφαλές περιβάλλον, ιδιαίτερα στην πόλη της ζωής μας, στην Αθήνα”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι κλείνει τις “δεσμεύσεις” του ο Νικήτας. Ζητά να τον τιμήσουμε με την ψήφο μας για να κάνει την Αθήνα “όμορφη, καθαρή και ασφαλή”. Όχι δεν είναι από την εκστρατεία του για δήμαρχος.

Τώρα θα τα κάνει αυτά ο Νικήτας. Ναι σου λέω! Αφού το λέει στο “ηλεκτρονικό του φυλλάδιο”.

Ναι! Το σημερινό, των εκλογών του 2012. Θα κάνει την Αθήνα όμορφη, καθαρή και ασφαλή!!!!!

Όχι, δεν απευθύνεται σε ζώα. Σε μας τα λέει. Τους ψηφοφόρους του!!!!!


από τα βουνά της νοτιοανατολικής Πελοποννήσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.