Η σημερινή Διοίκηση του Δήμου διακηρύσσει σε όλους τους τόνους, ότι “δεν υπάρχουν χρήματα” και πως ο Δήμος έχει πολλά χρέη.
Μπορεί και να είναι έτσι η κατάσταση, μπορεί όμως και να προδικάζει την αποτυχία της και προβάλλει από τώρα ως άλλοθι την έλλειψη χρημάτων.
Πάντως για τον περιβόητο οικονομικό διαχειριστικό έλεγχο, που θα έκανε στην προηγούμενη Διοίκηση δεν υπάρχουν νέα. Αξίζει όμως να αναφερθεί, πως η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το υπόψη θέμα παρέμενε επί δύο μήνες στα συρτάρια και δεν είχε σταλεί στην Περιφέρεια (Αποκεντρωμένη Διοίκηση), για να ξεκινήσει η διαδικασία ελέγχου. Σε ερώτηση δε προς τον Δήμαρχο, κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τέλος Μαρτίου 2011, αυτός είχε απαντήσει ψευδώς, πως η διαδικασία ελέγχου είναι σε εξέλιξη, ενώ η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου δεν είχε φθάσει καν στους αρμοδίους.
Εάν όντως δεν υπάρχουν χρήματα, πως εξηγείται το ότι από τις πρώτες αποφάσεις, που πήρε ο Δήμαρχος, ήταν για την πρόσληψη πέντε (5) ειδικών συμβούλων; Ούτε έναν, ούτε δύο, αλλά πέντε.
Ο Δήμαρχος έχει στην ομάδα του τριάντα (30) εκλεγμένους συμβούλους, δεν φθάνουν αυτοί, που είναι και όλοι τους αξιόλογοι, πολλοί δε απ’ αυτούς και με ειδικές γνώσεις, για να τον συμβουλεύουν; Είναι ανάγκη να προσλάβει κι άλλους πέντε, οι οποίοι μπορεί να κοστίζουν στον Δήμο και 200.000 ευρώ το χρόνο, εάν υπολογισθούν μισθοί, ασφαλίσεις, κλπ έξοδα;
Τελικά σ’ αυτό το Δήμο όλοι θα συμβουλεύουν;
Εάν πραγματικά δεν έχει χρήματα ο Δήμος, γιατί η Διοίκηση αυτού πήρε απόφαση, να πληρώνονται όλοι όσοι συμμετέχουν στα Διοικητικά Συμβούλια των Νομικών Προσώπων του Δήμου (ΗΡΟΔΩΡΟΣ, ΔΗΚΕΔΗΜΕ), που είναι 26 άτομα; Το ετήσιο κόστος μπορεί να είναι 100.000 ευρώ, ίσως και παραπάνω.
Αξίζει να αναφερθεί, πως μέχρι τώρα κανένα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Νομικού Προσώπου του Δήμου δεν ελάμβανε χρήματα, η δε νομοθεσία που καλύπτει αυτή την περίπτωση, όπως και των ειδικών συμβούλων, είναι παλιά και δεν είναι υποχρέωση του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
Όταν λοιπόν η Διοίκηση του Δήμου λέει, πως δεν υπάρχουν χρήματα και αφήνει απλήρωτους εργαζόμενους, προμηθευτές, εργολάβους κλπ, ο καθένας μπορεί να σκεφθεί, τι θα μπορούσε να κάνει με 300.000 ευρώ το χρόνο. Τα χρήματα δηλαδή, που με την υπάρχουσα οικονομική συγκυρία, πολύ κακώς ξοδεύονται στις προαναφερθείσες περιπτώσεις.
Και ενώ ο Δήμαρχος λέει, πως θα συντηρεί τα αυτοκίνητα της Αστυνομίας και ακόμα ότι μπορεί να αναλάβει και την ομάδα ΔΙΑΣ, για να συμβάλει στην ασφάλεια των πολιτών, ταυτόχρονα συμφωνεί στο να κλείσουν τα αστυνομικά τμήματα της Νέας Περάμου και της Κινέτας, γεγονός που θα έχει πολύ αρνητικές συνέπειες στην ασφάλεια όλης της περιοχής.
Δηλαδή λέει με άλλα λόγια, πως οικονομικές υποχρεώσεις του Υπουργείου και του Κράτους θα τις αναλάβει ο Δήμος. Αυτό σημαίνει, ότι ο Δήμος Μεγαρέων έχει πιο πολλά χρήματα ακόμα και από το κράτος. Εάν είναι ποτέ δυνατόν αυτό!!! Τι απερισκεψία είναι αυτή;
Υποχρέωση της Διοίκησης του Δήμου, όταν βλέπει, πως μια Υπηρεσία δεν λειτουργεί σωστά και προς όφελος των πολιτών, είναι να πιέσει το αρμόδιο Υπουργείο και να το υποχρεώσει, να κάνει αυτό, που προβλέπουν οι νόμοι και όχι να αναλάβει τα έξοδα, που τυχόν απαιτούνται για την καλή λειτουργία της κάθε Υπηρεσίας.
Διότι τι θα γίνει, εάν και κάποιες άλλες Υπηρεσίες, που εξυπηρετούν τους πολίτες (π.χ. Κέντρο Υγείας, ΙΚΑ, ΔΕΗ, κλπ) δεν λειτουργούν σωστά; Θα αναλάβει τα έξοδά τους ο Δήμος; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
Εκ του Γραφείου Τύπου
της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.