1) Προς: Υπουργό Οικονομικών
Θέμα: Πώληση Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου
Κύριε Υπουργέ,
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, εδώ και 150 χρόνια αποτέλεσε το κατ’ εξοχήν τραπεζικό Ίδρυμα, που εμπέδωσε την αντίληψη της Αποταμίευσης στους Έλληνες πολίτες.
Τα τελευταία χρόνια οι Κυβερνήσεις τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της Νέας Δημοκρατίας, δια στόματος των αρμόδιων Υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών, είχαν δεσμευτεί ότι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, από κοινού με τα ΕΛΤΑ, θα εκσυγχρονιστούν και θα αποτελέσουν την Λαϊκή Τράπεζα, την τράπεζα της Γειτονιάς ,που θα διασφαλίζει τις καταθέσεις κύρια των λαϊκών στρωμάτων της Ελληνικής κοινωνίας αλλά και θα συμβάλλουν με χαμηλότοκα δάνεια στην εφαρμογή προγραμμάτων για την απόκτηση Πρώτης Κατοικίας για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες.
Παράλληλα θα συμβάλλει στην Οργάνωση και Δραστηριοποίηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ,με την χρηματοδότηση αναπτυξιακών έργων σε τομείς όπου δεν συμμετέχει η ιδιωτική πρωτοβουλία.
Η Κυβέρνηση σας όμως εξήγγειλε εσπευσμένα την ΠΩΛΗΣΗ των Μετοχών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, παρόλο που η συγκεκριμένη χρονική στιγμή, είναι ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ για την Πώληση μετοχών του ΤΤ, αφού σήμερα η μετοχή του στο Ελληνικό Χρηματιστήριο, Αποτιμάται στο 2,80 €, ενώ πριν ένα χρόνο έφτασε τα 21 €.
Η πώληση λοιπόν ιδιαίτερα σε αυτή την χρονική στιγμή που επιλέγετε, θα επιφέρει τεράστια απώλεια εσόδων για το Ελληνικό Κράτος. Με άλλα λόγια η οποιαδήποτε πώληση μετοχών του ΤΤ, αυτή τη χρονική στιγμή θα πρόκειται για πράξη ΚΛΟΠΗΣ κατά του Ελληνικού Λαού και πλήττει εξόφθαλμα τα συμφέροντα του δημοσίου.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Εμμένετε στην άμεση πώληση των Μετοχών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου;
2. Αν ναι, πως θα δικαιολογήσετε την τεράστια ζημιά σε βάρος του Ελληνικού Λαού, με την Πώληση σε τιμές εξευτελιστικές των μετοχών του ΤΤ;
3. Μαζί με το ΤΤ θα Πωλήσετε και το μερίδιο των ΕΛΤΑ ή και ολόκληρα τα ΕΛΤΑ;
4. Πώς απαντάτε στην ανακολουθία σας την προεκλογική και την μετεκλογική αφού λέγατε ότι ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ το ΤΤ και μετά ότι το ΠΟΥΛΑΜΕ και σε ποια εντολή του ελληνικού λαού στηρίζεστε για να προβείτε στο ξεπούλημα της περιουσίας του;
2) Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Αργολίδα και την Αρκαδία
Κύριε Υπουργέ,
Ως γνωστόν όταν η οικονομία μιας χώρας αντιμετωπίζει προβλήματα σαν και αυτά της Ελλάδας, ένας από τους τρόπους αντιμετώπισής των είναι και η πραγματοποίηση μεγάλων αναπτυξιακών έργων από το κράτος, η πραγματοποίηση δηλαδή δημοσίων επενδύσεων ικανών να αναθερμάνουν την οικονομία, να περιορίσουν το μέγεθος και τις συνέπειες της ανεργίας, να διευρύνουν την φορολογική βάση και να τονώσουν παντοιοτρόπως τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού. Σε αυτή την κρίση, οφείλουμε να επενδύσουμε στην δημιουργία αναπτυξιακών υποδομών ικανών να δώσουν ώθηση στις τοπικές κοινωνίες και βέβαια στην Περιφέρεια από όπου μπορεί να προκύψει σημαντική ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας από την τόνωση μεταξύ άλλων και του εσωτερικού και εξωτερικού τουρισμού.
Ως μια από τις βασικότερες υποδομές στην Ευρώπη θεωρούνται τα δίκτυα σταθερής τροχιάς όπως ο Σιδηρόδρομος. Αντίθετα στην χώρα μας η κυβερνητική επιχειρηματολογία συστηματικά απαξιώνει τον σιδηρόδρομο σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης κοινωνικής συναίνεσης για την πλήρη αποχώρηση του δημοσίου από τον στρατηγικό αυτό τομέα. Η ανάπτυξη μάλιστα ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, ιδιαίτερα ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, παρά την καθολική αναγνώριση της σπουδαιότητας της επέκτασής του, ως βασική υποδομή στην αποκέντρωση του μητροπολιτικού αστικού κέντρου των Αθηνών και της συμβολής του στην ανάπτυξη περιφερικών κέντρων όπως η Αργολίδα και η Αρκαδία. Δυστυχώς ο σχεδιασμός επέκτασης του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ακολουθεί μονοδιάστατη πολιτική και όχι πολιτική παράλληλης επέκτασης σε περισσότερους Νομούς, με αποτέλεσμα να έχουμε επέκταση στον άξονα Αθήνας –Κορίνθου-Κιάτου, αλλά να μην σχεδιάζουμε την επέκταση και σε άλλους Νομούς όπως η Αργολίδα και η Αρκαδία, που αποτελούν έναν κατ’ εξοχήν Πολιτιστικό-Τουριστικό και Δημοφιλέστατο Προορισμό των κατοίκων του Λεκανοπεδίου.
Αντ’ αυτού προτιμήθηκαν επενδύσεις στο απαρχαιωμένο υπάρχον δίκτυο του ΟΣΕ, οι οποίες ΑΠΕΤΥΧΑΝ τόσο από Οικονομικής όσο και από Τεχνικής πλευράς και είχαν ως αποτέλεσμα την πρόσφατη ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της λειτουργίας της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου, Άργους, Τρίπολης Καλαμάτας, μετά και από το τραγικό δυστύχημα στον Αχλαδόκαμπο που στοίχισε και σε ανθρώπινες ζωές, αποδεικνύοντας δυστυχώς στην πράξη την ακαταλληλότητα του έργου. Πρόκειται δηλαδή για μια πλήρως ακατανόητη επένδυση ύψους περίπου 70 εκατ. € από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της ΕΕ, γεγονός για το οποίο θα πρέπει να επιλυφθεί και η δικαιοσύνη σε σχέση με το κατά πόσο υπήρξε διασπάθιση δημοσίου χρήματος. Ως Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών συμμεριζόμαστε την πρόταση και το Πάγιο Αίτημα όλων των Θεσμικών Φορέων των Νομών Αρκαδίας και Αργολίδας για επέκταση του Προαστιακού προς τους δύο νομούς διότι θα εξασφαλίσει στους Πολίτες των δύο νομών ασφαλέστερα και οικονομικότερα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις, θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, με την μείωση της χρήσης Αυτοκινήτων, θα δημιουργήσει πολλές νέες θέσεις εργασίας και θα δώσει σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στις επωφελούμενες περιοχές.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
Προτίθεστε να εντάξετε ΑΜΕΣΑ στο Πρόγραμμα Επενδύσεων την επέκταση της γραμμής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς την Αργολίδα και την Αρκαδία, με παράλληλη ένταξη και στα σχέδια των χρηματοδοτούμενων έργων από τις Δημόσιες και Ευρωπαϊκές Επενδύσεις.
-ΟΙ-
ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.